Kullandığım En İyi Android Uygulamaları 2013 - 2


Bu konuyla alakalı yazdığım şu bir önceki konumda size 5 uygulama önermiştim. Bu uygulamalar benim de kullandığım hoşuma giden kullanışlı uygulamalardı. Söylemeden geçemeyeceğim o konudan bloguma çok fena hit yağmış durumda, açıkçası hiç beklemiyordum. Bu da benim ikinci bir konu hazırlamaktaki düşünceme iyi etki etti ve yeni konuyu hiç bekletmeden bloguma eklemek sizlerle paylaşmak istedim.
Bu konuda paylaşacağım programlar android işletim sisteminin içindeki varolan uygulamaların alternatifi kıvamında oldular. Önceki konudan bildiğiniz üzere 5 uygulama tanıtacağım, sizi çok fazla bekletmeden içeri buyur ediyorum.. :)


İçeriğin Devamını Görebilmek İçin Reklamlardan Birine Ve Buraya Tıklayın.

1- Tetra Filer Free
Bildiğiniz üzere android'in içinde yüklü gelen farklı dosya yöneticileri oluyor, bu dosya yöneticileri ben symbian kullanırken de hiç sevmezdim insanı uğraştırmaktan başka bir işe yaramıyor. Bir dosyayı bir yerden kopyalayıp bir yere taşımak bir dert dosyayı silmek bulmak apayrı bir dert oluyordu. İşte bunla uğraşırken yine ben bigün dolanırken bloglarda karşıma tetra çıktı.. çıkış o çıkış, o gün bugündür dosya yönetimi işim o kadar rahatladı ki. Dosyaları grid şekilde gösteriminden dosya aramasına en çok kullandığınız klasörleri favori yaparak daha kolay ulaşabilme nesneye uzun basılı tutarak kesme kopyalama silme işlemleri için açılan pop-up yerine geliştirilen daha göz alıcı kullanışlı bir yenilik, her yönüyle gayet kolay ve şekilli bir uygulama. Mutlaka ana ekranınızda yerini almalı..
Play Store'dan İndir.

2- F-Stop Media Gallery
Tamam, android'imizin galerisi güzel olabilir, yeterli olabilir, ama kendi albümümüzü özellikle oluşturabildiğimiz ve fotoğraflarımızın bilgilerini daha detaylı görebilip daha seri bi şekilde bakabiliipp istediğimiz fotoğrafa etiket verebilipbilipp paylaşımını da daha kolay yapabilip hele hele parola korumalı bir albüm de açabileydik daha iyi olmaz mıydı? Olurdu. Bak, adamlar yapmış olmuş, çok da güzel olmuş. Sanırım daha fazla konuşmaya gerek yok o kurduğum cümleden sonra, ben burda genel bir özet geçiyorum test edip kullanmasını size bırakıyorum, çünkü uzun yazıları okurken ben de her zaman "özet geç piç.." derim içimden bazen.. :)
Play Store'dan İndir.

3- n7player Music Player
İşte android'de müzik dinleme alışkanlığınızı neredeyse kökten değiştirecek bir müzik çalar uygulaması.  O kadar müzik çalar uygulaması gördüm utanmadan bir de ücret koymuşlar, dış görünüş desen yok, kullanış desen yok, ek bir özellik desen yok.. Ama n7player kessinlikle diyorum bak arkadaş, kesinlikle müzik zevkinizi tavan yaptıracak. Sesteki o kalite artışı, klasik listeleme haricinde o ekrandaki bulut şeklinde şarkıcıları gösterişi, multi-touch ile ekranı büyüttüğünüzde şarkıcının albümünün görünmesi ve dokunduğunuzda şarkıların çıkması, ekolayzırının mükemmelliği ekolayzırın yanında gelen daha ek özellikleri ile beni gerçekten benden aldı. Denemenizi ve ana ekranınıza eklemenizi mutlaka tavsiye edeceğim ilk 10 uygulama arasında yerini aldı şuanda.
Play Store'dan İndir.

4- Textagram
Açıkçası textagram'ı daha bugün kurdum ve tamamen kız arkadaşımla oturup incelemedim.. Neden kız arkadaşımla diyorum, çünkü instagram'ı bilirsiniz, kız arkadaşım da bir fotoğraf delisi, haliyle instagramla gayet içli dışlı oluyoruz, nerede ne efekt var neleri var hepsini ezberledik, çözdük demiyorum ezberledik. İşte textagram da böyle birşey, instagramın yazı yerleştirme özelliği olan fakat, çok daha fazla efekti, çerçeveleri, yazı fontları, arkaplanları, filtreleri, yüz ifadeleri bulunuyor. Ben sadece üzerinden üstünkörü denirya hani öyle bir geçtim, ama yaptığım ufak bir textagram kız arkadaşımı çok mutlu etmeye yetti. Siz de böyle bir şey düşünürseniz, öneririm, sevgilinizin çok hoşuna giden hareketlerde bulunabilirsiniz.. :)
Play Store'dan İndir.

5- Bump
Bump, şu hani telefonları kafa kafaya tokuşturuyorsunuz da dosya paylaşıyorsunuz ya, işte bu o özellikten yola çıkılarak, çok daha güzel dış görünüşlü kullanıcı dostlu, daha gelişmiş, daha kolaylaştırılmış bir uygulama. Uygulama telefonlar arasında paylaşım yapabilirken aynı şekilde bilgisayarınızdan browser yani tarayıcı üzerinden de paylaşımda bulunabiliyorsunuz. Şöyle ki; uygulamayı açıp paylaşacağınız dosyaları adeta galeriden dosya seçer gibi seçiyorsunuz, (eğer GPS'iniz açıksa tabi) program zaten sizi gps üzerinden alıyor hafızaya ve browserınızdan da bu.mp adresine gidiyorsunuz ve klavyenizden boşluk tuşuna bastığınızda site telefonunuzu görüp seçtiğiniz dosyaları fotoğrafları videoları size sunuyor! Bu mükemmel birşey! Kapsamlı olarak deneme şansım olmadı, Emre kardeşimi eğer Isparta'ya yolcu etmeden yakalayabilirsem onunla bi deneme gerçekleştirmeyi düşünüyorum.
Play Store'dan İndir.

Eveet bir 5 uygulamalık kısa tanıtım-öneri tarzındaki konumuzun da sonuna geldik, bir sonraki yazıya kadar keyifle kalın efenim, android'inize bir gram katkıda bulunabildiysem ne mutlu bana.

Dip Not: Bir sonraki tanıtım-öneri konusu oyunlar üzerine olabilir meselam tağammı. :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Acılı Arabiata Soslu Penne Makarna Yapılışı Tarifi

Kullandığım En İyi Masaüstü Wallpaper - Duvar Kağıtları 2013

Haşhaşlı Börek -Çörek- Nasıl Yapılır? Tarifi Nedir?