Kullandığım En İyi Android Uygulamaları 2013


Merhabalar, öncelikle kandiliniz mübarek olsun. Yeni bir android kullanıcısıyım fakat android'le kaynaşmamız çok fazla uzun sürmedi ve gayet iyi anlaşıyoruz kendisiyle. :) Öyle ki telefonumu ilk aldığımda tabiki rehberimi vs ayarlayıp sonra direkt play store uygulamasına daldım. :) neyin nerede olduğunu bulmak biraz zor oluyor fakat internetten bloglardan da araştırıp güzel uygulamalar kurdum. Bunları deyimi yerindeyse part part sizlerle paylaşacağım. Bu yazımda 5 uygulamayı listeleyeceğim. Bilinen facebook twitter vs. olmayacak tabi ki. :)
Uygulamalarımız içerde, buyrun buyrun..


İçeriğin Devamını Görebilmek İçin Reklamlardan Birine Ve Buraya Tıklayın.

1- Apex Launcher

Launcher deyince ilk olarak herkesin aklına GO Laucnher geliyor. Fakat bu Go Launcher denilen arkadaş pilimiz ile pek iyi anlaşamıyor, sömürüyor adeta lıkır lıkır içiyor. %100 olan pilim GO Launcher kullanırken 10 dakikada %85 lere düşünce hiç tereddüt etmeden direkt kaldırdım! Ve bloglarda dolanırken karşıma Apex Launcher çıktı. O kadar kullanışlı ki 1 haftadır kullanıyorum ve hala yeni birşey keşfediyorum, düşünün benim kullandığım bir de free versiyonu, ücretli versiyonunda daha neler vardır. Kesinlikle denemenizi öneririm.
Play Store'den İndir.

2- GO Keyboard

GO Launcher'a o kadar saydırdıktan sonra keyboard'ını bu kadar seveceğim aklıma gelmezdi. Swype klavyeler vs. bana hikaye geliyor.. Parmağımı kaydırırken acaba hangi tuşa dokundum diye telefonu yatırıp bakıyor daha hızlı yazacam derken nerdeyse hiç yazamaz duruma geliyorum. Turkish Klavye var bir de Türkçe Klavye olarak Türkçe karakterler vs. var çok güzel fakat 2 yıldır canım arkadaşım Emre'nin kullanmasından biliyorum tuşlar o kadar küçük ve ince ki dokunmamız imkansız. İşte burada GO Keyboard kesinlikle hakkını veriyor, hani Google leb demeden Çorum! diyor ya bu arkadaşımız da aynen öyle. ben can.. yazarken o Çanta yı çıkarıyor fakat ister kullan ister kullanma o sana kalıyor canta yazıp geçtiğinizde çok güzel noktasını vs koyuyor cümlleyi de bitiyor. bir de iOS temasını indirdim tadından yenmiyor. Aynı şekilde kesinlikle deneyin pişman olmazsınız.
Play Store'dan İndir.

3- Android Weather

Benim gibi hava durumuna çok çok fazla önem vermeyip ama yine de gözümün önünde olsun ama birazda afilli dursun sistemimi de kasmasın istiyorsanız bu hava durumu uygulaması kessinlikle aradığınız uygulama. İster widget ı olsun ister programın sizi rahatsız etmeden çalışma performansı olsun gayet güzel. Denemelisiniz.
Play Store'dan İndir.

4- Pudding Camera

İşte olay budur. Telefonların kendi kamera yazılımları nasıl oluyorsa nedense kameranın hakkını tam olarak vermiyorlar. Ama pudding camera bunu çözüyor. Biraz fotoğrafçılık bilginiz varsa biraz da fotoğrafın hakkını vermek istiyor farklı şeyler ortaya koymak istiyorsanız bunu denemelisiniz. Kamera çeşitlerinden lens çeşitlerine kadar ya da standart fotoğraf olarak herşeyi sunuyor size. Galerisi de çok güzel. Tek eksik ve güncellemeyle düzeleceğini düşündüğüm yönü ses açma kısma tuşlarıyla görüntü almıyor yani kız arkadaşınızla fotoğraf çekinmek istediğinizde kamerayı kendinize çevirip o tuşa dokunana kadar canınız çıkıyor. Ama manzara ve portre fotoğraflarınız pudding camera ile daha da mükemmelleşecek. Kesinlikle deneyin.
Play Store'dan İndir.

5- Easy Task Killer

Telefonumu kullanmaya başladığım günden beri optimize konusunda en iyi yardımcılarımdan biri. Çoğu sistem temizleme programları temizledim der ama bu program Yapıyor. Size kullanım esnasında isterseniz Easy Battery Saver'ı da indireyim mi diyor indirirseniz çok çok daha iyi olur çünkü pil ömrünüze gerçekten çok iyi etki ediyor. Ben yanında bir de Uygulama Temizleyici diye bir program kullanıyorum ikisiyle temizlediğimde telefonum kanatlanıyor. Diyorum, kesinlikle deneyin. :)
Play Store'dan İndir.

Bir sonraki yazımda yine bir 5 program ekleyeceğim. Malum kandil gecesi, gidip biraz dua edeceğim.. 
Sevgiyle kalın. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Acılı Arabiata Soslu Penne Makarna Yapılışı Tarifi

Kullandığım En İyi Masaüstü Wallpaper - Duvar Kağıtları 2013

Haşhaşlı Börek -Çörek- Nasıl Yapılır? Tarifi Nedir?