[LiSTE] Bilim Kurgu hayranıyım, izleyince hastası olacağım filmler hangileri dediğinizi duydum geldim!


Selamun aleyküm, gecenin bu saatinde beni buraya atan rüzgar hangisi bilmiyorum ama en güzeli artık blog yazılarımı tek yazmıyor olmamam. Karım yanımda ve bana destek oluyor. Cümle hatalarımı düzeltmeme yardımcı oluyor, hatırlamama ve daha farklı şeyler düşünmemde bana yardım ediyor. Şimdiiii
uzatmadan LÖNK! diye listelemeye başlayalım!
He başlamadan çok bilmişler çıkmasın öyle ortaya "bunlar yokken bunlar vardı hehey!" diye! Biz vizyona yeni çıkmış ve akıllarda yer edinmiş filmleri listelemeye geldik, he varsa ekleyeceğiniz birşey siz de yorumlar kısmında birkaç tuşa basınız lütfen.

Filmler hakkımda yorumlarımı daha sonra ekleyeceğim, fragman vs eklemiyorum filmler hakkında bilgi almak için filmlerin isimlerine tıklamanız yeterli olacaktır. Bu ve bunun gibi listeler için lütfen önerilen yazılara da göz atın. Hatta bu yazıyı okuduktan sonra " İnternetin En Popüler Online Oyunları Listesi"ne bakabilir vakit geçirebilirsiniz.










8. Her

















Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Acılı Arabiata Soslu Penne Makarna Yapılışı Tarifi

Kullandığım En İyi Masaüstü Wallpaper - Duvar Kağıtları 2013

Haşhaşlı Börek -Çörek- Nasıl Yapılır? Tarifi Nedir?