Oh my god, You Killed KENNY !



Şimdi ben neden böyle dedim ne için dedim nasıl dedim? Bu soruları geçelim, benim biricik müstakbel eşim Ömrüm boyunca koluma takıp gururla gezeceğim bu Hayat yolunda birlikte yürüyeceğim canım Sevgilim Gamze'min bana erken doğum günü hediyesi verdiği için dedim. Ama ne alaka şimdi yani? :) Evet ben (yani askere gitmeden önce) South Park çizgi dizisini çok severek izlerdim bir çok insan gibi, ve bu karakterlerden en sevdiğim Kenny'ydi, gariban kenny sesi soluğu çıkmaz arada bi mmhh miğğhh mmf ederdi ama sonunda hep hazin son onu bulurdu. Yine de tüm bunlara rağmen Kenny mutluydu Kenny umutluydu eğlenceliydi. Canım Kenny ölümden kaçamazdı, ansızın bir anda ölüm onu yakalardı ve bu gerçekten çok komik olurdu. :D Devamı
Kenny nası ölürdü ve arkadaşlarının tepkisi nasıl olurdu? İzleyelim.


Bu komik ve eğlenceli arkadaşları bir kenara bırakalım artık da asıl konuya değinelim, Sevgilim Müstakbel Eşim Gamze'min bana hediyesi Orjinal South Park dizisinden Kenny'nin olduğu bi Kupa ! Kendisine de dediğim gibi, klasik şeyler Gamze'mden geldiği zaman o şey çok güzel oluyor! Çok anlamlı çok tatlı çok şirin oluyor! Evet benim gibi ayı b bir insanı bile dize getirebilmeyi başaran  marjinal kedim benim yine beni çok fazla ama çok çok fazla mutlu etmeyi başardı, inanıyorum ki bu kupam sayesinde çok daha fazla blog yazıları yazıcam çok daha fazla çalışabilicem, daha doğrusu akşamları işten geldiğimde yorgunluk nescafemi daha bi tatlı yudumlicam. :)

Sen'i Çokk Seviyorum Yol Arkadaşım :)


Şuan bu görüntü benim için o kadar güzel duygular ifade ediyor ki kimse anlayamaz. Yıllar yıllar önce yaşanılam daha doğrusu yaşanamayan o anların yerine şimdi çok daha güzellerini yapıyoruz bu da onlara şahit olan görsellerden birisi. Bu ve daha fazlası için benimle bir ömrünü şimdiden paylaşmaya hazır olan biricik Sevgilim, Çok Çok Çok teşekkür ederim iyi ki varsın.. :) 



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Acılı Arabiata Soslu Penne Makarna Yapılışı Tarifi

Kullandığım En İyi Masaüstü Wallpaper - Duvar Kağıtları 2013

Haşhaşlı Börek -Çörek- Nasıl Yapılır? Tarifi Nedir?