Yeniden Merhaba



LionKingx olarak gecikmeli olarak yeni yeni yılınızı kutlayarak hepinizi selamlıyorum. Uzun süren MECBURİ bir ayrılığın ardından tekrar birlikteyiz. Askerlik görevimi yerine getirdim şimdi yine buradayım. Karma karışık olmuş buralar hep tozlanmış.
Bu arada Google Adsense hesabımız askıya alınmış nedenini az çok tahmin edebiliyorum. Fakat askıya alınmasının üzerinden de bir dünya zaman geçmiş ve hala askıda. Askıdan almak için neler yapmam gerek onları araştıracağım umarım tekrar eski parlak zamanlarımıza dönebiliriz.
Bu kadar tozlu kalmış bir blog için bu akşam girip günlük trafiğe ve ziyaretlere baktığımda hala bir umut olacağını hissettim, bu yüzden bu yazıyı yazmaya karar verdim.




İçeriğin Devamını Görebilmek İçin Buraya Tıklayın.

Yeni başlangıçlar yeni düzenler yeni bir hayat bizi bekliyor. Bu yolda bizimle olacaklara şimdiden teşekkür ediyor selamlıyorum. 
Not: Android ile olan yollarımı ayırmış bulunmaktayım fakat yine de Android hakkında olan paylaşımlarımız olacaktır.

Ayrıca sadece buradan değil diğer sosyal mecralara daha çok önem vermeyi düşünüyorum. Gerek YouTUBE olsun gerek twitter olsun, çünkü blog dünyasının yerini mikrobloglar almış, youtube almış başını yürümüş. Sesimizi duyurmamız lazım. 

Şimdilik hoşçakalın, görüşmek üzere.
(Kime anlatıyosam sanki ben bunları, kestik!)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Acılı Arabiata Soslu Penne Makarna Yapılışı Tarifi

Kullandığım En İyi Masaüstü Wallpaper - Duvar Kağıtları 2013

Haşhaşlı Börek -Çörek- Nasıl Yapılır? Tarifi Nedir?