LG L5 E610-612 Android Güncellemesinde Root Silinir Gider Mi?


Son bir haftadır Android 4.0.3 yüklü LG L5'im güncelleme var güncelleme yap güncelleme yap 8 mb'lık bir güncelleme var yap yap üstüme yap diyip duruyordu, ben de inadına yapmıyordum neyime güvencem de yapcam neyime güvencem de yapcam! Ya uygulamalarım silinirse ya rehberim giderse ya root'um silinirse root'um giderse diyordum. Ama biryandan da canımı sıkan bi sorun vardı telefonumda, wi-fi özelliğini aç kapa yapınca telefon resetleniyordu! Acaba dedim giderrmiii gider miii bu sorun nasıl çözülürr çözümü güncelleme yaparak aşabilir miyiim faruk eczanesi faruk eczanesiii derken ya bismillah Allah kerimdir dedim ve yaptım güncellemeyi.. Sonunda ne mi oldu merak edenler içeri..

Gecenin bir vakti, canım zaten sıkkın uyku uyuyamıyorum moralim bozuk.
Yapmışım güncellemeyi hiç bi b*k olmadı afedersiniz;

Sürüm yükseldi mi? Hayır
Hızına hız mı geldi? Hayır. (Azcuk hızlandı gibi bilemiyorum.)
Görüntü mü iyileşti? Hayır.
Sesi mi yükseldi? Hayır.
Wi-Fi Sorunu mu çözüldü? Hayır
Root gitti mi silindi mi tekrar yüklemek rootlamak gerek mi? HAYIR.
Programlar silindi mi? Hayır.
İstihbarata haber verildi mi? hay.. ne noluyo lan.

Yani anlııcaanız Google ve LG birşey biliyor da çıkarmış bu uygulamayı ama ben anlamadım valla ne için çıkardığını, telefonunuz root'luysa programla doluysa ve bişileri kaybetmekten korkuyorsanız hiiç tereddüt etmeyin, yapın güncellemeyi gitsin. Bir şey olmuyor. Raad olun. He silinirse de aha LG L5 Root İşlemi burdan bidaha root'larsınız. :-)

Volta.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Acılı Arabiata Soslu Penne Makarna Yapılışı Tarifi

Kullandığım En İyi Masaüstü Wallpaper - Duvar Kağıtları 2013

Haşhaşlı Börek -Çörek- Nasıl Yapılır? Tarifi Nedir?