Android ile Macintosh Arasında Dosya Transfer Etmek


Evet, bu durum için yeni bi konu açmak benim de garibime gidiyor fakat bu işlemi gerçekleştirebilmek için ben de uzun uğraşlar vermiştim.. Bildiğiniz gibi takip edenim varsa LG L5 Android 4.0 kullanıyorum, ve usb data kablosuyla Mac'ime bağladığım ilk an bir bildirim birşey bekledim ama hiç bir hareketlilik olmadı sadece telefonda usb dosya aktarımını seçtim fakat macbook hiçbir tepki vermemişti, ben PC deki gibi dosya aktarımı yaptığım gibi dosyaları görüntüle vs. geleceğini sanıyordum öyle birşey olmadı. Ben de hemen anladım ve dosya aktarımı için alternatif yollar araştırdım. Buyrun içeri neler yaşadığımı siz de görün ve bu problemi beraber çözelim..

Wi-fi Dosya Transferi programları denedim wifi file menager dediğimiz şeyler çok var piyasada fakat çoğu ya ücretli ya da çok kullanışsız. Bir de ben usb tak çıkar olayından nefret edenlerdenim. İndirdiğim bir program çok hoşuma gitmişti fakat onunda 3 mb kotası vardı 3 mb ı aşarsanız ücretli sürümü almanız gerekiyor yani 4 mb bir dosya transfer edemiyorsunuz tek seferde, böyle bir saçmalık.. shit! dedim. O kadar çabalıyorum didikliyorum fakat ulan hiç orjinal bişey yapmış olamaz mı bu adamlar dedim macbook ile android için dedim bi bakayım dedim aha! çıktı karşıma Android Dosya Aktarımı Uygulaması . Öncelikle uygulamayı vereyim size buyrun;


İndirdikten sonra macbook kullanıcılarımız ne yapacağını biliyorlar zaten bilmeyenler için sol taraftaki resim açıklayıcı olmuştur dosyamıza çift tıklayıp uygulamalar içine taşıyoruz.

Şimdi telefonumuzu usb data kablomuz ile bilgisayarımıza bağlıyoruz dosya transferini seçiyoruz. ve şimdi programımızı açıyoruz, hepsi bu kadar, dosyalar karşımızda, kopyalıyor musunuz siliyor musunuz ne yapacağınız size kalmış. 

Ahanda benim bağlantımdan bi görüntü, çalışmıyor derseniz yardımcı olmaya çalışırım elimden geldiğince. Ben pek kullanmıyorum sırf usb kablosu kullanmamak için bluetooth'la halletmeye çalışıyorum ama o da yorucu oluyor bazen çoklu aktarımlarda. Google Drive, Dropbox gibi bulut uygulamalar kullanıyorum ama onlar da bir yere kadar. İlerleyen yazılarımda kablosuz dosya aktarımı ile ilgili programlar tanıtabilirim. Yardımcı olabildiysem ne mutlu, okuduğunuz için teşekkürler. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Acılı Arabiata Soslu Penne Makarna Yapılışı Tarifi

Kullandığım En İyi Masaüstü Wallpaper - Duvar Kağıtları 2013

Haşhaşlı Börek -Çörek- Nasıl Yapılır? Tarifi Nedir?