[DUYURU] Banner Takas, Link Değişimi, Blog Tanıtımı Hakkında


Selam! Uzun zaman önce aktif şekilde kullandığım banner takas, link değişimi, ve blog tanıtımı programını yeniden uygulamayı düşünüyorum. Bu durumda, aktif şekilde içerik girdiğiniz bir blogunuz, portalınız ya da herhangi bir websitenizin tanıtımını-reklamını yapmak 
istiyorsanız benimle yukarıdaki iletişim formundan ya da aşağıdaki yorumlar kısmından iletişime geçmeniz yeterli olacaktır. Burdaki asıl amacın reklam veya para kazanmak olmadığını, sesimizi daha uzaklara duyurabilmek için blogger'ların birlik olmaları gerektiğini sosyal medyada daha çok kişiyle iletişim halinde olmaları gerektiğini biliyoruz. Sizin de benimle aynı düşüncelere sahip olduğunuzu ve nasıl daha hızlı gelişebilir nasıl daha yeni şeyler keşfedebilirim diye kafanızı yorduğunuzu biliyorum. Ben bunun tek yolunun etkileşim halinde olunması gerektiğini anladım. Bu yüzden lafı fazla uzatmadan yapacaklarımı söylüyorum;
İstek üzerine tanıtımlar şöyle yapılabilir;
  1. Yazı içinde linkler
  2. Blog üstünde (header kısmında) banner
  3. Blog yanında (sidebar kısmında) banner
  4. Yazı içinde Banner
  5. Yazı sonunda banner
  6. Blog tanıtım yazısı
  7. Misafir yazarlık ( bu şekilde yazınızın içinde kendi bloğunuzun tanıtımını da yaparsınız.)
Bunlar ve bunlar gibi şeyler.
Mesajlarınızı bekliyor ve sizinle iletişim kurmak için heyecanlanıyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Acılı Arabiata Soslu Penne Makarna Yapılışı Tarifi

Kullandığım En İyi Masaüstü Wallpaper - Duvar Kağıtları 2013

Haşhaşlı Börek -Çörek- Nasıl Yapılır? Tarifi Nedir?