Android Instagram Çökme Hatası Çözümü Unfortunately, Instagram has stopped Malesef Instagram Durdu Solved !


Yaklaşık 1 aydır bu sorunla karşı karşıyayım. Sorunum orjinal android rom unda oluşmaya başladı. Cyanogen mod kurunca da devam etti. (Ayrıca LG L5 İçin Cyanogen Mod Çıktı. Konuyu hazırlayıp hali hazırda paylaşamadım yoğunluğumdan dolayı blogla bile ilgilenemiyorum.) Bu sorunu çözmek için kafa yormaya devam ettim. En son çare anlamasam da biraz kodlara baktım. Hata raporu gönderilen kodları incelemiş bir blog ben de inceledim ve kesin sonuca ulaştım. Büyük ihtimal bu hatanın tek çözümünü şuan burada ben paylaşıyorum.


1-Öncelikle root lu android telefonunuza Google Play'den " ROM Toolbox Pro" uygulamasını kurun.
2-Programı çalıştırıp Root Browser'a girin
3-Aşağıda verdiğim yolu takip edin;
/data/data/com.instagram.android/shared_prefs/com.instagram.android_preferences.xml
4-RB Text Editor Kullanarak xml dosyasını açın
5-Kodların en sonuna gelin ve aşağıda yazılı olan bu kodu
<boolean name="advanced_camera_enabled" value="true" />
6-Aşağıdaki kodla değiştirin.
<boolean name="advanced_camera_enabled" value="false" />
7-İnstagrama dönüş yapın ve bir fotoğraf paylaşın. :)

Böylelikle Unfortunately, Instagram has stopped yani Maalesef, instagram çalışmayı durdurdu hatasının Türkçe kesin çözümüne ulaşmış olacaksınız.
Kaynak belirterek bu konuyu paylaşabilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Acılı Arabiata Soslu Penne Makarna Yapılışı Tarifi

Kullandığım En İyi Masaüstü Wallpaper - Duvar Kağıtları 2013

Haşhaşlı Börek -Çörek- Nasıl Yapılır? Tarifi Nedir?