İşte @iPhonedo'nun Türkiye'nin 3G'si ABD'nin 4G'sinden hızlı diyen @Turkcell, PCNet ve @ChipOnline'a cevabı!

Teknolojiyle şaka olmaz! diyen ve facebook twitter youtube google+ üzerinde takip ettiğim zeki akıllı arkadaşımız en son twitlerinde bahsettiği gibi sansasyonel videosunu bu sabah yayınlamış. Videoyu az önce izledim ve düşünürken güldüm gülerken düşündüm. Genellikle apple uygulamalarını ve ürünlerini inceleyen iphonedo bu sefer kızmış olduğu ya da biraz komiğine giden bir konuyu ele alıp garageband öncesi bir video çekmiş. Neymiş efendim; Türkiye'nin 3Gsi Amerikanın 4Gsini sollamış. Emine Emily'i sollamış. TV'de reklamı izlerken "la biri çıksada az şunları bi alt etse" diyodum. Ama iPhonedo'yu unutmuşum. Ve beklenen an geldi, gerçeklerin anlatıldığı emily'den emineye selam söylendiği LTE 4G at&t verizon ile turkcell chip dergisi pc-net dergisi'ne cevap olan iPhonedo videosu yayınlandı.
Çok güzel bir şekilde kalp kırmadan, hata yapmadan her zaman hazırladığı videoların kalitesinin daha da üstünde bir video hazırlayarak cevap videosunu yayınlamış.
Erdal Kaplansever'in gidip test yaptığı noktalarda (ya da test yaptığını gösterdiği ama aslında tuvalette yaptığı testleri bize sunduğu) test yapmış, hatta daha fazlası yatağında orda burda şurda her yerde yapmış bize sonuçları sunmuş.
En çok hoşuma giden değindiği nokta ise, "Ya (özetle) göt kadar bir kapsama alanında bişey yaptım diye niye bu kadar böbürleniyosun." demiş. Öyle hoşuma gitti ki kesinlikle katılıyorum. Abidik gubidik işler yapıp sonra biz şöleyiz biz böyleyiz böbürlenmek neyin kafası anlamıyorum. Bu videoyu kesinlikle yemekten önce yemekten sonra yatmadan önce kalktıktan sonra muhtemelen bi 5-10 kere daha izlerim.
Saygılarımı ve tebriklerimi sunup, bi gün kendisiyle canlı olarak konuşma fırsatı bulma dileklerimi buraya ekleyerek daha fazla boş boş konuşmak yerine sizi videoyla başbaşa bırakıyorum.

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Acılı Arabiata Soslu Penne Makarna Yapılışı Tarifi

Kullandığım En İyi Masaüstü Wallpaper - Duvar Kağıtları 2013

Haşhaşlı Börek -Çörek- Nasıl Yapılır? Tarifi Nedir?