Bilgi: Doğru AdSense Yerleşimi İle Daha Çok Kazanmak Mümkün


Blogumun gelişim evresini çok iyi bir şekilde sürdürdüğünü gururla dile getiriyorum. Mutluluğum pahabiçilemeyecek derecede. Fakat bu akşam android uygulaması olan AdSense Dashboard ile kontrol ederken gösterim sayısının 100lerde sektiğini gördüm. Bu ne! deyip hemen Macbook'a saldırdım ve AdSense Raporlarıma baktım, gerçekten gösterim sayısı Blogger'ın Bugünkü Gösterim Sayısıyla alakası yoktu. Blogger 988 gösterim derken AdSense 105 diyordu! Bu ne dedim ve hemen aklıma SEO (Search Engine Optimization) adımlarından olan Doğru AdSense Yerleşimi geldi ve Google'da hemen araştırdım. Neler yapılması gerektiğini ve neler yaptığımı görmek ve bilgi sahibi olmak için içeri buyrun..
Karşıma çıkan bir forumda bir bilen Reklamların başlıklarına Sponsor Reklamlar ya da AdSense Reklamları gibi bir başlık koymamız gerektiğini söylemiş. Hemen bu adımı uyguladım. Ardından Blogger'ın kendi AdSense Widgetlarını kontrol ettim, kendi elimle manuel olarak eklediğim html kodları gözden geçirdim. Bazen blogumda kendi eklediğim kodların çalışmadığını görmüştüm. Hemen onları Şablonumdan kaldırdım. AdSense Widgetlerini sayfanın başına sonuna ve sidebarıma ekledim. Reklamlar gösterime girdikten sonra şansıma sitemde bir ziyaret patlaması da gerçekleşti. Raporlara tekrar girip baktığımda evet 5-10 dakika önce 105 olan gösterim sayım birden 160lara yükseldi! Yani yanlış ve alelacele yapılan reklam yerleşimleri sizi iyi yerine daha kötüye çekebilir. Sonunda duygusal olarak da maddi olarak da kayıplar yaşarsınız..

Not: Ben bu yazıyı yazana kadar bu sayede 0.50 $ kazanç artışım bile olmuş..


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Acılı Arabiata Soslu Penne Makarna Yapılışı Tarifi

Kullandığım En İyi Masaüstü Wallpaper - Duvar Kağıtları 2013

Haşhaşlı Börek -Çörek- Nasıl Yapılır? Tarifi Nedir?