8 Mart Dünya Kadınlar Günü ve Google Doodle'ı (Logosu) - Parodi

Bugün Dünya Kadınlar Günü'ymüş. Bilmiyorum bu ne anlama geliyor fakat, Kadınlar gerçekten bizim baştacımız onlar olmasa ne yapardık. Cem Yılmaz nam-ı diğer cmylmz 'nin son şovunda bahsettiği gibi "Tufan sağdan.." dicek birinin olması bazen şart. Bunun için öncelikle marjinalkedi'min olmak üzere diğer tüm Kadın'ların gününü kutlarım. Kadın diyorum özellikle, o yüzden bazı yürüyen kadın cinsine bürünmüş vatandaşlarımız üzerine alınmasınlar. Şimdi diyeceksin hem kutluyosum hem.. E alınmasınlar abi, haksız mıyım? Kadın olsunlar biraz Kadın! Edepli Ahlaklı! Bugüne özel de Google Doodle yapmış güzel de olmuş.. Kadınlar günü neymiş neden 8 mart'ta kutlanıyomuş (Bu bi tesadüf mü?) kadınlar gününün özelliği nedir neden kadınlar günü olmuş kim ilan etmiş kadınlar gününü kimler kutlamalı(!) nasıl ortaya çıkmış kimmiş neymiş nasılmış nedenmiş öğrenmek ve anneler günü parodimi okumak için içeri buyrun..

Cidden bu kadar soruyla boğuşacağımız sanmadınız heralde değil mi? Ama özellikle dokunmak istediğim birkaç nokta var, gerçekten neden mart ayında? ve nedir bu kadınlar gününün özelliği erkekler günü neden yok sorusunu ben de soruyorum, kadın nedir gerçekten günümüzdeki tüm erkeğin karşı cinsi olanlar kadınlık görevlerini layığıyla yerine getirebiliyorlar mı? Kadınlık'la kızlığı birbirine karıştıran bir nesille içiçe olduğumuz şu günlerde bundan bir 5-10 yıl sonra neler olabileceğinin tehlikesinin farkında mısınız acaba bunu da merak ediyorum? Daha küçük yaşlarda kendini KADIN sanan onca kız çocuğumuzun içinde bulunduğu psikolojiyi tahmin edebiliyor musunuz? Kadın denince benim aklıma Eski'den olan Anadolu'muzdaki Analar geliyor benim aklıma daha çok, bir de kendi ANNEM tabiki.. Herkesin kendi Annesi melektir ANA'dır, fakat günümüzde yine günümüzde ne anneler var. Değinmek istemiyorum. Kadın, adaplı dürüst olan kadın var. Sabahı akşamı yeri yurdu belli olmayan kadın bir de. Şimdi bu bu ikinci sırada olanların da mı günü kutlu olsun? Kendileri isteyerek düşmedi oralara Ozan!! demeyin bana hiç, Allah akıl fikir vermiş seçme şansı vermiş, hayvanlarda olmayan bir nimet vermiş beyni kullanma yeteneği vermiş e bunu kullansaymış da düşmeseymiş. Tamam durumu çok daha farklı olanlar olabilir ona dediğim birşey yok, ama işte durum anlattığım gibi..

Kadın olmak bir erdemdir, kadın olmak bir ayrıcalıktır. Bakın, Allah ilk önce erkeği sonra Kadını yaratmıştır. Erkek, kadınsız bir  halta yaramaz, işe yaramaz. Kadın bu yüzden baştacıdır, Dünya'nın en önemli varlıklarından biridir. Kadınlara ihtiyacımız var. Allah kadınları ve Kadın olmayı (kalmayı) başarabilmiş kullarını korusun. Dünya kadınlar günü kutlu olsun..

Saygılarımla.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Acılı Arabiata Soslu Penne Makarna Yapılışı Tarifi

Kullandığım En İyi Masaüstü Wallpaper - Duvar Kağıtları 2013

Haşhaşlı Börek -Çörek- Nasıl Yapılır? Tarifi Nedir?