6 Mart 2013 - Aşk'ın 3. Yılı

Herkesin yaşayabileceği bi şeydir aşk, ama aşk kelimesinin yani bu duygunun özel olması çok farklı bir şey. Günümüzde aşk, çok yanlış kullanılmakta ve yanlış hislerle yaşanılmakta. Aşk denilen şey, "olum bugün bu kızla 1. haftam lan!" gibi bişey değil. İnsanların sana farklı gözlerle baktığı bugünü de mi kutluyosun bu ügünü de mi özel diyosun kelimelerine aldırmadan "36" ay boyunca daha dünkü ilk günkü hislerle yaşanılan bişeydir. Bugün bizim -resmi kayıtlara göre- 36. ayımız ve ben yine söylüyorum hala geriye dönüp baktığımda hiç bir duygumun değişmediğini görüyorum. O sokaklarda yürüdüğümüz günler geliyor gözümün önüne, hafızamda canlanan onca gülüş.. hiç biri başta bahsettiğim 1 haftalık ilişki yaşayanların anlayamayacağı şeyler.
Israrla söylersin sadece seviyorum Sen'i ! diye, çünkü ben sadece sevdim. Sadece sevmek yetmedi üstüne kreama ve çileklerle süslemeler de yaptım. Gücümün yetmediği zamanlarda sadece sevgimi verdim, o da bununla yetinmesini bildi. Hiç bir zaman beni zorlamadı, beni olduğum gibi "düz adam" olarak kabul etti. Yani ben öyle düşünyorum :-) . Kızıyo bana kendime böyle şeyler söylediğim için belki de ama ben çünkü asla böbürlenmedim kendimle, her zaman olduğum kadar oldum, ne fazlası ne eksiği, boş şeylere yer vermedim, çünkü hafızamda yer ayırmam gereken önemli duygular önemli bi insan vardı. Aile kardeş baba anne de vardır elbet, ama bu ilerde kuracağın bir aile olacağı gerçeğini değiştirmiyor.. Çünkü ben ilerde bir aile kuracağım bu kızla, o yüzden dünya bi yanaa o bi yana. Kimse ne dediyse umursamadım, yaşadığı zorluklar karşısında yanında olmaya çalıştım, tamam bi kütük olabilirim, ama kabuklarımdan kurtardım kendimi, tamam bazen kızdım ağlıyor diye, çünkü ağlamasından nefret ediyorum, çünkü göz yaşları yüreğime düşen bi kor parçası! Ben ömrümün göz yaşları dökmesine dayanamam. Ağladığını görmek istemediğimden kızdım kendisine, kızdığı için beni yanlış anladı belki bugün, ama yarın o da bunu anladı ve kendi kendiliğinden geldi tuttu ellerimden. Çünkü biliyorum o da beni seviyor, sadece seviyor..
Biz, böyleyiz işte olum, bazen hüzünlü, bazen kavga eden bazen boş boş sessizce oturan. Ama hiç bi zaman kalplerimizdeki ara kablo kopmadı. Çünkü öyle bi bağlamışızki kalplerimizi birbirimize öyle bir inanmışız ki.. Yıkamadı hiçbişey, yıkamadı hiç kimse. Yıkamayacak da .
Yıllar önce kendisine verdiğim bi söz var, sözden öte söylediğim bi şey, "Sen'i alıp götüreceğim." dedim. El salladığımız o otobüslere binip bi gün birlikte gidecez. :-) Ya da param olursa bi gün kendi arabamızla gideriz. :-) Ya da mazot param olursa babamın arabaylan gideriz. :-)
Nefret ettiğimiz şu dünyadan başka bi dünya şu an olmadığı için insanlara uyum göstermeye çalışıyoruz, insanlar hiç bi zaman normal olmayı başaramayacaklar, o yüzden kedi köpek tavşan gibi Allah'ın diğer yarattığı varlıklara değer verdik. Onlar bize sevgimizin karşılığında sevgi verdiler, arkamızdan konuşup vurmadılar bizi hiç bi zaman.
Aşk'ın formülünü arayanlara sesleniyoruz, işte formül;
Sadece Sevin.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Acılı Arabiata Soslu Penne Makarna Yapılışı Tarifi

Kullandığım En İyi Masaüstü Wallpaper - Duvar Kağıtları 2013

Haşhaşlı Börek -Çörek- Nasıl Yapılır? Tarifi Nedir?