14 Şubat Sevgililer Günü


Önemli: Öncelikle bu yazıyı hava atmak, kıskandırmak ve insanların yalnızlıklarıyla alay etmek amacıyla yazmadığımı belirtmek isterim. 
Bundan yaklaşık bir 4-5 yıl önce bu saatlerde yine bilgisayar başında fakat boş işler peşinde zamanımı çarçur ediyordum. Şuanda twitter'da dönen 14 şubat ne ki abi sevgililer günü mü olurmuş falan muhabbetlerinden ben de yapıyordum. Tabi canı gönülden değil, ve elbette bokunu çıkarmadan. Söyler geçerdim. Hiç bi zaman da şikayet etmedim. Ama aklımdan çıkmayan biri vardı.. O, kendisini o kadar kısa zamanda o kadar çok sevmiştim ki. Kokusu yüzü, sesi, elleri diyemeyeceğim çünkü ellerine dokunacak kadar vaktim pek olmamıştı bile. Bir veya iki kere anca. Onca kalabalığın içinde, gözlerim onu tek bakışta seçiyordu, kilometrelerce uzaktan gelenin o olduğunu anlayabiliyordum o daha gelmeden kokusu geliyordu yanıma, ama o gelemiyordu..



Uzaktan bakıyorduk ancak birbirimize. Derslerde bir köşede o bir köşede ben, tüm ders boyunca birbirimize bakardık ama göz göze geldiğimiz an ikimizde başımızı çevirirdik. :-) Ben o günlerden çok şey hatırlayamıyorum, hafızamdan bazı sebeplerden dolayı anlamsız bir şekilde silinen çok fazla anı var.. Ama bugün, yani 14 Şubat 2013'te, O, bana o günlerimizdeki anıları anlatıyor, hemde aynı masada gözlerimin içine bakarak, bu sefer kokusu da yanımda kendisi de yanımda. :-)

Mart ayında kendi aramızda belirlediğimiz tarih olan ve adına blog açtığımız (bkz: 6 Mart) 6 Mart tarihinde resmi olarak birlikte yanyana olduğumuz 3. yıl olacak. Şöyle geriye dönüp baktığınızda "3 yıl oldu ama daha dün gibi herşey." diyorsanız gerçekten çok sevmişsinizdir. :-)

Ve bu 3 yıl içerisinde çok şey gördük öğrendik, insanları daha iyi tanıdık. Yalnız olunca dünya farklı geliyor evet ama iki kişi olunca çok daha farklı ve çok daha zor olabiliyor bazen. Çünkü insanlar iyiyi kıskanırlar, iyiyi kimse çekemez, iyi olanlara yan gözle bakarlar. Maşallah diyen insan sayısı bir elin parmağı kadar kaldı bugünlerde. Ama ben bu yazıda negatifliğe yer vermek istemiyorum. :-)

Çok fazla uzatmadan şöyle söyleyip gidiyorum, şimdi yanımda olduğun gibi ömrüm-üz boyunca da "yanıbaşımda" olmanı istiyorum ve Allah'tan diliyorum. Umarım herşey hayal ettiğimiz gibi olur.
Sen'i Çok Seviyorum Gamze'm, Sevgililer Günümüz Kutlu Olsun. :-)

Yorumlar

  1. e siz sevgili mertebesini aştınız bence artık :) siz ve sizin gibiler için özel bi gün olsa fena olmaz bence :) neçe neçe 14 Şubatlara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fena olmaz aslında ama biz yine de hem Sevgililer Gününü hem de o günü kutlarız yine :) Teşekkür ederiz iyi niyetli dualarınız için. :)

      Sil
  2. Hazin bir son bekliyodum yazının başlarından sonra mutlu son çıktı bende mutlu oldum mutluluklarınızın devamını dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz, hayat size de güler ömrünüz boyunca inşallah. :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Acılı Arabiata Soslu Penne Makarna Yapılışı Tarifi

Kullandığım En İyi Masaüstü Wallpaper - Duvar Kağıtları 2013

Haşhaşlı Börek -Çörek- Nasıl Yapılır? Tarifi Nedir?