Skyfall

Bu akşam kız arkadaşımla James Bond serisinden olan Skyfall filmine gittim. Aksiyon macera yine harika bir şekilde işlenmiş. Çekimler muhteşem, hele o en baştaki jenerik sahnesi zaten özellikle beni benden aldı. Filmin giriş bölümü bile o kadar mükemmel ki filme ara verilecek derken film daha yeni başladı bile diyebilirm o kadar keyif aldım izlerken. Bilindiği gibi filmin bir bölümü İstanbul Kapalı Çarşı'da çekildi. İzlerken özellikle Türkçe konuşmalar ve tipler bekledim, beklediğimi de buldum bi sahnede "eşşolueşşeeaan yaptıına bak yeaaa" sesini duyunca gülümsedim. :) Böyle mükemmel bir filmde Türk dükkanların isimleri Türk simaları görmek beni mutlu etti. Genel olarak filmden gayet memnunum gidip mutlaka izlenmeli diyorum. 
Filmin sonunda adam ölüyor.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Acılı Arabiata Soslu Penne Makarna Yapılışı Tarifi

Kullandığım En İyi Masaüstü Wallpaper - Duvar Kağıtları 2013

Haşhaşlı Börek -Çörek- Nasıl Yapılır? Tarifi Nedir?