Dizi: The Walking Dead - 3. Sezon 11. Bölüm HD Türkçe Altyazılı İzle (Yürüyen Ölüler)

: Ozan ÖZBUCAK
: 2/26/2013
Sponsor Reklam

Not: Yazıyı bölümü izledikten sonra okumanızı tavsiye ederim.

Valinin gözündeki yara sahnesinde hata vardı sanırım, düşündüm acaba kamera aynayı mı çekiyor vs. dedim. Bir arkadaş daha aynısını yazmış acaba bu bi hata mı sizce de ? Andrea artık miğdemi bulandırıyor yemin ederim o kadının sahnesinde kafamı çeviriyorum. Merle'a hiç güvenmiyorum. Rick belki biraz daha toparlamış gibiydi bu bölümde ama yine gözleri Lori'yi arıyordu şizofren başrolümüzün! Detaylar ve bölümü izlemek ayrıca bölümün sonunda çalan şarkının adı ve dinlemek için buyrun içeri..

İçeriğin Devamını Görebilmek İçin Reklamlardan Birine Ve Buraya Tıklayın.

Yine Andrea ***su yüzünden ortalık daha da birbirine girecek, hapishaneden kovulan grup woodburry'e geldi, Vali onları kullanacak. Ama 12. Bölüm Fragmanında bizimkiler woodburry'yi basmışlardı sanki. Valla ne diyim çok heyecanlı bir bölüm değildi ama yine akıllarda sorular bırakan, dengelerin değişmeye çok yakın olduğu günlerin yavaş yavaş hatta geldiğini gösteren bir bölümdü.
The Walking Dead 3. Sezon 11. Bölüm Türkçe Altyazılı HD İzlemek İçin Tıklayın!

Bölümün sonunda çalan şarkı: Tom Waits - Hold On

Sponsor Reklam
Etiketler;
, , , , , , , , , , ,


Yazarımız;
Ozan ÖZBUCAK, 17.06.1992'de ilk haykırışlarını yapıp "geri koyun beni!" diye yalvarmış. Ortaokuldan beri internet ve tasarıma gönül vermiş, hep bir sapa balta olmayı hedeflemiş fakat hala sonuç elde edememiş olan sade bir vatandaş.

Onu Facebook ve Twitter üzerinden de takip edebilirsiniz..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Def ol!